martes, 28 de septiembre de 2010

Hola gent!


Fa temps que tinc ganes d'obrir un blog. La meva feina d'interiorista i la meva afició principal, la música, em porten molt subint a submergir-me pel món internàutic tot descubrint tresors o curiositats en forma de música, objectes, espais arquitectònics, art ...de vegades em criden l´atenció per la originalitat, de vegades per què el que he trobat està passat de voltes i de vegades, senzillament perquè m'agrada. Penso que el blog és una bona plataforma per exposar aquesta pila de coses. 

La Marina, una excel·lent dissenyadora gràfica que treballa amb mi a Interiorvista, em comentava ahir que havent-hi facebook no cal obrir un blog, però jo m'estimo més tenir-ho tot a  i endreçat aquí. Res més, espero que en gaudiu com vosaltres vulgueu. Fins aviat!

1 comentario:

  1. M'ancante el blog Txus!! Felicitats!! Espero que siguis d'aquells blocaires fidels i que vagis penjant cosetes regularment!! Jo ja me faig seguidora així no em perdré cap entrada nova. Molt interessant!!

    ResponderEliminar